Ahir vaig tenir el gust de conèixer i entrevistar a Mary Joyce, una activista digital que, amb només 30 anys, ja arrossega un currículum professional molt envejable en quant a experiència.
Mary Joyce és una experta en l’activisme digital. Va deixar els seus estudis a Harvard per esdevenir la directora d’operacions en nous mitjans de la campanya de Barack Obama. Més tard es va convertir en consultora en temes d’activisme digital, treballant per la Fundació Bill i Melinda Gates i per al Berkham Center of Internet &Society de la Universitat de Harvard. Ha viscut en quatre continents, en països com Ghana, Índia, Xile i el Marroc. També ha fundat organitzacions com Demologue, DigiActive.org i The Meta-Activism Project. A més, és editora del llibre “Digital Activism Decoded“.
Va participar al BDigital Global Congress amb una ponència per explicar que ara, més que mai, hem d’aprofitar al màxim les xarxes socials i les eines que ens permeten interactuar, a escala global, per compartir i no competir. Per créixer i no eliminar-nos, per crear i no destruir, per col·laborar i no girar l’esquena als problemes actuals. Massa utòpic? Potser sí, ella ja ho sap però no per això deixa de transmetre el missatge en grans fòrums per tot el món.
La seva intervenció va arribar després d’un matí amb ponències de gent de negocis i emprenedors que parlaven de xifres, clients, productes, competitivitat i números en temps de crisi.
En uns dies deixaré aquí l’entrevista. Això és només un apunt.
Fins aviat!
Deixa un comentari